Roaba

Bon...pentru 2 zile m-am autoexilat la tara...toate bune si frumoase doar ca este frig rau si trebuie sa car lemne pentru centrala de la mama naibii ...dar am utilaj ...adicatelea imi cumparai roaba....imi cumparai roaba sa nu mai car lemne
le cu bratele.cum o cumparai ? Pai sa va spun .
De cu seara plec in plimbare pe la hipermarketurile satesti sa vad ce promotii mai au consatenii mei.iaca nu mai ce intru intr-unul din hipermarketuri si-mi sare in ochi ditai coala A4 pe care scria cu pixu ,,REDUCERE DE 40 % LA ROABE,,.acolo ingramadeala mare ....da mare rau...eu si vanzatoarea.bon! dau din coatele mele oltenesti ajung la tejghea si-i spun doamnei care tricota un ciorap :
-vreau si eu o roaba! (ca-mi inclotise in cap ideea sa car lemnele cu roaba ,de la magazie la centrala )
Doamna cu pricina se uita pe su ochelari si zice:
-Pai una mai am ,de aia ie redusa!
-Bon !O iau ma hizlesc io la cucoana....
Platesc,imi iau scula de coarne si da-i cu ia la masina....Aici belea ! A drac roaba daca vrea sa intre in Dulcinea ( nu doar barbatii isi boteaza masina) Acu da-i Lolli ...impinge...opinteste...poate -poate.Roaba nimic!( imaginati-va o Lollita de numa patrustrei de kile ,impingand o roaba de douaj de kile intr-un Yaris micut) Ma scarpinai dupa ceafa de oltean...ma invartii ..Pana la urma scosai bancheta si rezolvai problema...In douaj de minutele eram acasa cu Dulcinea si cu noua scula ...

Ca sa vezi ce gospodara sunt....

Comentarii